sobota, 24 sierpnia 2013

Peeling kawowy :)

Hej Kochani :)) Wczoraj byłam u mojej przyjaciółki, której nie widziałam 10 dni i ogromnie się za nią stęskniłam :) Bardzo miło było posiedzieć i pogadać :) Dzisiaj jest już godzina 15 :12 , a ja oprócz umycia włosów i zębów ,aaa... i jeszcze zjedzenia jabłka nic nie zrobiłam :)) No, ale jest sobota :)) Dzisiaj miałam jechać do mojego  kuzyna , jego żony i córeczki, ale jakoś tak wyszło, że nie jedziemy :D  Mam w planach zrobić peeling kawowy :))
Składniki:
  • Fusy z kawy – 3-4 łyżki
  • Oliwka – 1 łyżka
  • Bezzapachowy żel pod prysznic – 1 łyżka
Opcjonalnie:
  • Cynamon - 1 łyżka
  • Sól lub cukier - 1 łyżka
  • Olejki eteryczne – kilka kropli

Jak to zrobić ? :P 
Wszystkie składniki należy zmieszać, a następnie wmasować w ciało. Potem ciało obficie spłukujemy wodą. Dodatek cukru lub soli wzmocni działanie złuszczające, a olejki eteryczne nadadzą piękny zapach.








 
A Wy co sądzicie o peelingu kawowym ?
Życzę Wam miłego weekendu :)
Buziaki ;**

8 komentarzy:

  1. Hej, kochana :>
    Nominowałam Cię do LBA, szczegóły u mnie na blogu ;)
    Post o tym pojawi się jutro, albo jeszcze dzisiaj
    www.blogkinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet o pelingu kawowym nie słyszałam :o
    zapraszam www.zmud3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. coś nowego odkryłam dzięki tobie haha
    Obserwuję!

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, peeling kawowy .. całkiem ciekawy pomysł c:

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. POMOŻECIE
    staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie wchodźcie w linki pierwszego posta LUB W BANER PO LEWEJ
    pozdrawiam super post :*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm to może być naprawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia!
    A z peelingu, może zkożystam... ;D
    http://selene-seleene.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i zdjęcia, ja już zaobserwowałam i licze na rewanż:
    http://natafashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń