niedziela, 18 sierpnia 2013

Druga maseczka do włosów :)

Dzień Dobry Kochani :))  Wczoraj kupiłam książki do szkoły, chyba jeszcze muszę 2 dokupić i będę gotowa do szkoły :(( Jeszcze tylko 2 tygodnie :( Zeszyty, plecak i piórnik  z przyborami też już mam :) Wczoraj również kupiłam sobie serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających z firmy Radical , ponieważ moje włosy są nadal w kiepskiej formie :( Dzisiaj , lub jutro zrobię sobie maseczkę do włosów , tutaj macie przepis :
Domowy sposób na piękne włosy J
Wypadające włosy odejdą w przeszłość, jeśli przegotujesz im kurację z dwóch żółtek zmieszanych z dwiema łyżkami olejku rycynowego. Maseczkę wetrzyj we włosy i skórę głowy, a potem odczekaj pół godziny. Do tej mikstury możesz dodać także sok z cytryny, odrobinę miodu, drożdży lub jogurtu naturalnego. Mocne włosy gwarantowane :)


 









 
A Wy już jesteście gotowi do szkoły ? :) Jak mijają Wam ostatnie tygodnie wakacji ? :)
Buziaki ;**
 



14 komentarzy:

  1. Niestety faktycznie trzeba szykować się do szkoły ;( ja nawet nie zaczęłam i pewnie zabiorę się za to na ostatnią chwilę. A co do włosów muszę wypróbować ten sposób bo mam okropnie zniszczone.
    Pozdrawiam i zapraszam madameglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proszę wyprobuj i daj mi znać , jak ta maseczka się sprawdziła na twoich włosach , dobrze ?;-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie jestem gotowa do szkoły, nie che mi się nic. A teraz czas bedzię biegł jeszcze szybciej bo czeka mnie obóz.

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny plecak! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś odzywke do włosow radical ale taka sobie była:D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem już uczennicą, ale bardzo ładne masz włosy i super wyszłaś na tym zdjęciu, co do mocnych włosów ja stosuje maskę z siemienia lnianego, naftę kosmetyczną i szampony SEBORADIN - wszystko dostępne w aptece, nie bawię się w żadne olejowanie etc bo moje włosy na tym ucierpiały, sciąga mi taki zabieg kolor poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, plecak i ten zeszyt <333

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://thepinkworlddairy.blogspot.com/

    Może współpraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na czym miałaby polegać nasza współpraca ? :)

      Usuń