poniedziałek, 19 sierpnia 2013

20 pytań do mnie :))

Hej kochani :)) Dzisiaj mam dla Was 20 pytań dotyczących mnie :) Jakbyście chcieli wiedzieć jeszcze coś więcej , to proszę , zadawajcie pytania :D Ja bardzo chętnie Wam odpowiem :) Dzisiaj planuję po raz kolejny obejrzeć film pt. " Lol " :D

1.Ulubione perfumy?

Beyonce :)
 
2.Ulubiony kwiat?
 
Tulipany, Róże
 
 
3.Ulubiony sklep z ciuchami?

H&M, Reserved, Pull & Bear, Diverse, Cubus, Stradivarius :)

 
4.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu.
Telefon



5.Ulubiony kolor ?
 
Morski, czarny, biały



6.Lubisz zwierzęta ?
Kocham ;*


7.Ulubione zwierzę ?
Pies


8.Jaki masz kolor oczu ?
Niebieski

9.Ulubiony sok ?

Pomarańczowy


10.Lubisz gotować ?
Lubię, choć nie zawsze mi to wychodzi :) Kocham piec babeczki :))


11.Masz chłopaka ?
Nie :)


12.Komputer stacjonarny czy laptop ?
Laptop


13.Ulubione jedzenie ?
Naleśniki , zwłaszcza z nutellą <3


 
14.Czekolada mleczna czy gorzka?
Mleczna :)

 
15.Umiesz jeździć na łyżwach?
Taak :))

 
16.Jakiego koloru są ściany w twoim pokoju?
Bordowe :D


17.Czym masz rodzeństwo ?
Mam :)


18.Lubisz chodzić do szkoły ?
Ojj nieeeee :))


19.Ulubiony dzień tygodnia ?
Sobota :)


20.Ulubiona pora roku ?
Wiosna i lato :)

 
 
Życzę Wam miłego dnia ;*
Buziaki ;**

4 komentarze:

  1. mamy dużo wspólnego ;>
    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | zapraszam, u mnie konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam H&M! Świetny post!
    Zapraszam do mnie:
    emily-emillly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog
    obserwuje liczę na to samo

    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odp ;D

    dusiabloog.blogspot.com
    +jak ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj , a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń