czwartek, 1 sierpnia 2013

Jeszcze o Chorwacji :)

Dzień Dobry Kochani :)) Wczoraj pół dnia spędziłam na przenoszeniu i rozpakowywaniu ubrań , bo zamieniam się pokojami z rodzicami :D Opowiem Wam trochę o moich wakacjach w Chorwacji :D A więc tak jechaliśmy w nocy , cała podróż trwała 15 godzin :( Jechaliśmy z jeszcze jedną rodziną :) Gdy dojechaliśmy na miejsce nie mogliśmy znaleźć apartamentu, w którym mieliśmy zamieszkać :) Kiedy już go znaleźliśmy , to położyliśmy nasze walizki w pokojach, szybko zjedliśmy jakiś obiad i poszliśmy na plaże :D Plaża była bardzo czysta, woda cieplutka :)) Następnie przyszliśmy do domu i rozpakowaliśmy się, po czym poszliśmy spać :D Drugiego dnia pobytu wstałam po 11 , zjedliśmy śniadanie i poszliśmy na plaże i tak przez jeszcze 3 dni :)) W piąty dzień pojechaliśmy do Makarskiej i Baśki Vody , do końca nie wiem jak to się pisze, za co przepraszam :) Tam pochodziliśmy trochę po bazarkach, jadłam pysznego sorbeta, kupiłam sobie zegarek :P Po powrocie o domu poszliśmy na plaże :D Następne dni również spędziliśmy na plaży :) W 8 dzień pojechaliśmy do Dubrovnika, droga była z wieloma atrakcjami :) Jeszcze 2 dni chodziliśmy na plaże i musieliśmy wrócić do Polski , niestety przywieźliśmy brzydką pogodę :) Aaa.. zapomniałam Wam powiedzieć, że blisko apartamentu, w którym mieszkaliśmy znajdował się hotel, w którym były organizowane różne atrakcje , m.in. tańce z animatorami, w których oczywiście brałam udział :)) A Wy jak spędzacie wakacje ?:)) Gdzie wyjeżdżacie , lub gdzie byliście ?:D Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz