piątek, 23 sierpnia 2013

5 faktów o mnie :))

Dzień Doobry Kochani :))  Dzisiaj powiem Wam 5 faktów o mnie :) Mam nadzieję , że taki post Wam się spodoba :)

1. Kocham jeść łyżeczką prosto ze słoika miód i nutelle :)
2. Zawszę kapię się śpiewając i  słuchając muzyki :)
3.Często ubieram skarpetki nie do pary :)
4. Żałuję , że nie mam kręconych włosów :((
5. Jak byłam mniejsza, to chciałam zostać piosenkarką , lub aktorką, nawet chodziłam na Kółko teatralne  :)

Dzisiaj nie chce mi się  nic robić, a musze iść umówić się do fryzjera, żeby chociaż podciąć i pocieniować grzywkę:) Przepraszam, że dzisiaj tak mało napisałam :)

Buziaki ;**

7 komentarzy:

  1. Taaa... Też zawsze chciałam być piosenkarką, albo aktorką, ale musiałam się pogodzić z moim brakiem talentu. Chociaż mogłabym grać w komediach tą najbardziej pechową. xD

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 2 mam tak samo :D
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 mam taki sam xd

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha! Ja też często ubieram skarpetki nie do pary;d
    I też jem łyżką nutelle;3

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 punkt mnie rozwalił :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    doyourthingandbefree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy dużo wspólnego, jak się weżmie łyżkę stołową do nutelli to jest frajda!;p zapraszam!:

    kariandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. JA mam fioła na punkcie kolorowych skarpetek :D

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń