środa, 21 sierpnia 2013

Co dziś robiłam ? :))

Dzień Dobry Kochani :) Dzisiaj byłam z moją mamą, siostrą i bratem na małych zakupach, kupiłam 1 książkę do szkoły ( jeszcze brakuje mi jednej ) :) Normalnie kocham zapach nowych książek, a zapach podręczników do szkoły przyprawia mnie o mdłości :)) Potem poszliśmy do Rossmana, gdzie kupiłam lakier i utwardzacz do paznokcia, a także maskarę i maseczkę do twarzy :) Następnie byliśmy w bibliotece , po czym poszliśmy do Fratelli sossi, gdzie moja rodzinka jadła pizze i żurek :) Ja najadłam się herbatą , której oczywiście musiałam zrobić zdjęcie :)) Teraz siedzę w domu i nic mi się nie chce :P Wczoraj zamówiłam sobie bluzę , może dzisiaj , lub jutro dojdzie :D
















 
Życzę Wam miłego dnia ;*
Buziaki;***

22 komentarze:

  1. podoa mi sie ta maskara ;) ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten lakier do paznokci, maseczka również ciekawa. ;)
    Obserwowanie za obserwowanie ? Komentarz za komentarz ? Ja już gdyby co. ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. www.krytyka-bloga.blogspot.com
    Zgłoś swojego bloga, a zobaczysz co sądzi o tym większa publiczność na prawdę. Jeśli zyskasz masę punktów to będziesz reklamowana/y przez cały czas w THE BEST! Więcej informacji na blogu.
    Jeszcze raz:
    www.krytyka-bloga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki :D
    Obserwuję! :)

    kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten utwardzacz :D
    faje zdjecia
    ja jeszcze ani jednej książki nie mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor lakieru. :D Tez chciałabym utwardzacz. :D
    Śliczne zdjęcia.
    Obserwujemy ? napisz u mnie.

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słotki piesek <3 obserwuję i liczę na rewanż, każdy kto obserwuję mój blod niech liczy na to samo. <3 zapraszam:

    kariandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor lakieru . Naturalny . :3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny piecho :* Ciekawy dzień miałaś :D

    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też musze iść do księgarni i kupić pare książek ;) także kocham zapach nowych książek <3
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre zdjęcia ;)

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój pies jest bardzo podobny do Twoje ;) Tylko Twój ma pewnie lepszy charakter ;P

    weronika-bloq.blogspot.com --> Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny lakier *-*


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że zaobserwowałaś :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko fajnie, tylko na Twoim miejscu powiększyła bym zdjęcia:)
    obserwuje i licze na to samo
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia :) Obserwujemy? Jeśli chcesz to dodaj mnie pierwsza, a a się zrewanżuję. http://myownvarietyoftheheroin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy :D

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj, a będzie mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też kocham zapach nowych książek. :)

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję. :3

    OdpowiedzUsuń