wtorek, 6 sierpnia 2013

Kącik książkowy :D

Dzień Dobry Kochani :D Dzisiaj mam dla Was coś innego , niż dotychczas, a mianowicie : KĄCIK KSIĄŻKOWY :)) Ja przyznam się bez bicia , nigdy , ale to nigdy nie byłam za czytaniem książek, jeżeli chodzi o lektury w  szkole, to nawet teraz jest to dla mnie czarna magia :D , ale od jakiś może 2 miesięcy , dzięki mojej kochanej przyjaciółce zaczęłam systematycznie czytać , oczywiście książki , które mnie interesują :D Jako pierwsza książkę przeczytałam " Eragona " , wcześniej nawet bym na niego nie spojrzała, ze względu na jego grubość :D Następnymi książkami były : " Skrzydła Laurel "  i " Magia Avalonu" , teraz kończę również trzecią część , którą pożyczyła mi moja przyjaciółka  - " Złudzenie " , muszę przyznać , że tymi książkami jestem zafascynowana, tak w skrócie Wam je troszkę opowiem : Laurel nie jest typową nastolatką, ma orginalne nawyki żywieniowe, dotychczas uczyła ją w domu mama , w końcu musi rozpocząć naukę w szkole publicznej, gdzie pierwszego dnia poznaje Davida i jego przyjaciół , zauważa u siebie na placach mały punkcik , myśli , że to rak , lub coś innego groźnego . Potem pojawi się jeszcze jeden chłopak  Tamani , ale on nie jest człowiekiem :)) W tej książce są 2 światy, który i którego chłopaka wybierze Laurel ? :) Bardzo gorąco zachęcam was do przeczytania tych książek , ponieważ są Boskie :))
Buziaki ;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz