środa, 14 sierpnia 2013

Maseczka do włosów ;-)

Dzień dobry kochani ;-) Od jakiegoś czasu moje włosy są w strasznej kondycji , tzn. bardzo mi wypadają , więc z tego powodu postanowiłam zrobić sobie dzisiaj maseczke -jak ją zrobić : mieszamy oliwek z oliwek , cynamon i miód , a nastepnie maseczki masujemy skórę głowy , potem myjemy włosy lagodnym szamponem ;-) I już :-D Nie uwierzycie , ale ja już po pierwszym razie zauwazylam różnice :-D Poza tym dzisiaj pomagalam mamie sprzątać w domu , ponieważ przyjeżdżają do nas przyjaciółki ze studiów mojej mamy :-D zaraz będziemy piec ciasto marchewkowe i może jablecznik ;-) Mój braciszek dalej choruje i już w domu swiruje ;-) Przed chwilą bawił się , że jest w ogromnym tunelu , pokaże wam zdjęcia ;-) Aha i jeszcze pokaże wam zdjęcia jakie zrobiła mi wczoraj moja siostra :-D Nie macie do mnie żadnych pytań?:-( Buziaki :-*

5 komentarzy:

  1. Nigdy nei robiłam takiej maseczki ;p
    a włosy też mi strasznie wypadają ;P

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie możesz dac za dużo miodu ;-) Bo potem problem rozczesaniem włosów:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawilas mnie to maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym sobie tak poskakała i pohuśtała jak za czasów małego dziecka :)Śliczne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń