sobota, 17 sierpnia 2013

Krem BB 5 w 1 - moja opinia :))


Dzień Dobry Kochani J  Dzisiaj mam dla Was recenzje , a to bardzo rzadko zdarza się na moim blogu, ponieważ ja zbytnio nie czuję się dobrze w roli recenzentki :D A więc tak około tydzień temu kupiłam krem BB ogórek i limonka , 5 w 1 z firmy Bielenda do cery jasnej , mieszanej i tłustej . Jest to matujący krem udoskonalający z lekkim podkładem , który:

- Długotrwale matuje i niweluje błyszczenie skóry ,

- Zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości ( co do tego nie jestem przekonana ) ,

- Wyrównuje koloryt cery ( średnio ) ,

- Delikatnie kryje zmarszczki ( ja jeszcze nie mam zmarszczek, więc się zbytnio nie wypowiem ),

- Intensywnie nawilża i idealnie wygładza ( naprawdę bardzo dobrze nawilża skórę )

Te informacje w nawiasach, to  moje opinie na temat tego kremu J

Jeszcze mogę dodać od siebie, że ma piękny zapach, bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy, nie zostawiając smug :D

Ja za niego troszeczkę przepłaciłam , ponieważ kupiłam go chyba za 17 ,99 , a widziałam go gdzieś za 16 zł J

Moja ogólna ocena kremu to : 4, może 4+ :D

A Wy co sądzicie o tym kremie ? Może miałyście okazję wypróbować inne produkty z tek serii ? J

Buziaki;***


12 komentarzy:

  1. Może kupię :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzę z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam. ;D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam . wole under20

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go mam :)) I jestem bardzo zadowolona :D

      Usuń
  5. Hej, świetny blog jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się spodobał, a szczególnie nagłówek :)
    Zapraszam do mnie : luckyandluucky.bogspot.com
    +obserwuję, teraz czekam na ciebie :)
    ( odwdzięczam się )

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, obserwuję xD

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale BB kremów nie lubię. Jak sa do wszystkiego, to zwykle do niczego :P
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam :)
    fajny blog

    http://www.pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką BB kremów zwłaszcza tych drogeryjnych ;/ Szkoda na nie pieniędzy bo i tak nie zdają egzaminu. Lepiej zaoszczędzić pieniądze i kupić orginalny, azjatycki BB krem :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zwolenniczką kremu BB z U20 , to jedyny BB jaki mi odpowiada :)

    http://insignificantbaby.blogspot.com/
    Milo mi będzie jak wpadniesz i może zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go muszę wypróbować :)) A ja częściej zapraszam do mnie :))

      Usuń