niedziela, 25 sierpnia 2013

Nominacja do LBA :))

Hej Kochani :)) Trudno mi w to uwierzyć, ale zostałam nominowana do LBA :))
Blog, który mnie nominował to :http://trace-lifee.blogspot.com/2013/08/witam.html
Bardzo , ale to bardzo za to dziękuję :)
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Oto pytania : 1.Masz rodzeństwo ?
Mam , nawet dwójkę :)
2.Ulubiony zespół muzyczny ?
Naprawdę nie wiem :)
3.Wyobraź sobie, że zostajesz multimilionerem na jedną noc. Co kupujesz?
Kilkadziesiąt największych słoików nutelli i miodu :)) I jeszcze może wielką rezydencję w LA , rezydencje w Sopocie dla moich rodziców,lamborghini, BMW X6, mnóstwo ubrań , butów , jacht :)
4. Jak często okłamujesz ludzi?
Nie okłamuję ludzi , ponieważ wiem, że ja nie chciałabym być okłamywana :)
5. Czym dla cb jest miłość?
Dla mnie o miłości możemy mówić wtedy, gdy pomiędzy ludźmi jest nieopisywalnie wielka więź, gdy rozumieją się bez słów, świetnie czują się w swoim towarzystwie , a przede wszystkim są wobec siebie SZCZERZY:)
6.Jakie miasto uważasz za najpiękniejsze na świecie?
Los Angeles :) To jest według mnie miasto, w którym można spełniać swoje marzenia :)
7. Jaki zapach uwielbiasz najbardziej?    
Połączenia pomarańczy z goździkami :)
8.O czym informował(a)byś, będąc znakiem drogowym?
Znak D-29.svg Hotel ( motel ) :)

9. Jaka jest najmądrzejsza decyzja, którą udało Ci się podjąć?
Nie mam pojęcia, chyba w całym moim życiu nie podjęłam jeszcze takiej , którą bym zapamiętała :)
10. Co poprawia Ci samopoczucie, gdy masz zły nastrój?
Śmieszna komedia, żelki i  nutella :) Rozmowa z przyjaciółkami :))
11. Jaki był Twój pierwszy model telefonu komórkowego?
Motorola z klapką :)) Dokładnej nazwy nie pamiętam :)


Blogi , które  nominuje  :)
http://natafashion1.blogspot.com/
http://selene-seleene.blogspot.com/
http://schizophrenicaly.blogspot.com/
ww.zmud3k.blogspot.com
www.agnes-malinowska.blogspot.com
dusiabloog.blogspot.com/
doyourthingandbefree.blogspot.com/
 www.iwillnotdieyoung.blogspot.com
alyy-alii.blogspot.com
www.realizuj.blogspot.com
kariandfashion.blogspot.com


A oto pytania :
1. Najlepsza przekąska ?
2. Co sądzisz o Justinie Bieberze ?
3. Ulubiony film ?
4. Converse vs Vans ?
5.Jakiej muzyki słuchasz ?
6.Czy masz zwierzę ?
7.Ulubiona zabawa z dzieciństwa ?
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
9.Najskrytsze marzenie ?
10.Jakie masz hobby ?
11. Wierzysz w duchy ?
Bardzo gorąco gratuluje nominowanym ;**

Buziaki ;**

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog !. ♥Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i zostawisz po sobie ślad ;**
    NIe zmuszam ;)

    Camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jesteś już 3 osobą :D Postaram się niedługo odpowiedzieć na wszystkie pytania (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zostałaś nominowana do LBA na moim blogu. W notce, której link jest poniżej masz wszystko opisane.
    http://savethedayx.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki !
    Super blog ♥

    OdpowiedzUsuń