poniedziałek, 16 września 2013

Uroczyste otwarcie boiska :)

Hej Kochani :) Dzisiaj poszłam pierwszy raz po ponad tygodniowej przerwie do szkoły :) Bardzo miło był spotkać moich kochanych przyjaciół ;* Akurat w mojej szkole dziś jest wielkie święto, a mianowicie Uroczyste otwarcie boiska wielofunkcyjnego :) Nazwa jest baaardzo poważna i imponująca :) Były tam kiełbaski i ciasta, na które jakoś nie miałam ochoty. Burmistrz mojego miasta nie popisał się umiejętności gry w piłkę nożną :) Byłam tak chyba do 11 :30 , po czym razem z moją przyjaciółką poszłyśmy odwiedzić naszą starą szkołę :)  Bardzo dziwnie się czułam chodząc po niej, wspomnienia wróciły :) Zobaczyć starych nauczycieli :)  Przy okazji byłyśmy w parku i urządziłyśmy sobie małą sesję zdjęciową :)) Było genialnie:) Moja przyjaciółka jest świetnym fotografem :)  Zaraz muszę iść się uczyć :(( Miłego dnia ;**






 
Buziaki ;**

1 komentarz:

  1. Fajnie, zdjęcia też spoko, chyba serio ta twoja koleżanka się nadaje na fotografa... :3
    Zapraszam do mnie - lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń