piątek, 6 września 2013

Choroba - brak sił :(

Hej Kochani :) Miałam już do Was napisać wczoraj, lecz nie pozwoliła mi na to totalnie niespodziewana choroba :( Czuję się okropnie, chociaż mam momenty, w których najchętniej posprzątałabym cały mój pokój, niestety potem czuję się jeszcze gorzej :) No ale już koniec z użalaniem się nad sobą :)) Dzisiaj nie poszłam do szkoły , więc mam troszkę dłuższy weekend , ale i tak w pełni go nie wykorzystam :)  Dzisiaj chciałabym Wam jeszcze raz gorąco podziękować , że jesteście ze mną :)  Mam nadzieję, że moje pisanie za bardzo Was nie męczy :) Jak Wam mija pierwszy tydzień szkoły ? :)
Buziaki ;**

7 komentarzy:

  1. Ja tez jestem chora już od wtorku , nie zdążyłam się z a bardzo nacieszyć szkoła przez te 2 dni :] Zdrowiej ! Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej, zdrowiej. Ja się wolę rozchorować , jak jakiś sprawdzian będzie!
    Klikniesz w banner sheinside u mnei? ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. :c
    Zapraszam na mój blog : www.weronika-wiwi.blogspot.com
    Jak wam się podoba, polecajcie na swoim blogu lub znajomym ♥
    Mile widziane także obserwacje :3
    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj biedna :c na początek roku szkolnego choroba..:/

    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej!
    U mnie ten tydzień leci niezbyt miło... jestem bardzo zmęczona, już w pierwsze 5 dni!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyś szybko wyzdrowiała :)

    Proszę, kliknij w banner Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne. Za kliknięcie polecę Twój blog w poście, lub mogę się jakoś inaczej odwdzięczyć :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń