sobota, 21 września 2013

Organizacja :))

Hej Kochani :) Najpierw zacznę od spraw organizacyjnych, a mianowicie od teraz na moim blogu posty będą się pojawiać w środy i niedziele , chyba , że będę miała dla Was jakąś bardzo cenną wiadomość , to napiszę w inny dzień :)  A wszystko dlatego, że po prostu nie mam czasu, aby pisać częściej, choć uwierzcie mi na słowo chęci mam ogromne :)   A teraz przejdźmy do tego co robiłam , przez te dni :) W piątek lekcje miałam do 14 :15 :P Gdzieś około 16 poszłam z moją przyjaciółką na gorącą herbatkę do naszej kawiarenki :)  Sądziłam, że zajmie nam to góra 1,5 godziny, tymczasem chodziłyśmy po mieście przez 4 godziny :) Czas leciał jak szalony :P Potem posiedziałyśmy jeszcze trochę u mnie w domu, zjadłyśmy gyrosa, potańczyłyśmy :) Następnie oglądałam " Rodzinke.pl " :) Po oglądaniu zeszłam na dół do gości, bo jak Wam już wcześniej wspominałam przyjechał do nie wczoraj mój wujek ze swoją dziewczyną :) Dzisiaj zwiedziliśmy z nimi nasze miasteczko , poszliśmy do knajpki, potem pojechaliśmy na smażoną rybę :) wszystkim , oprócz mnie bardzo smakowała :) Ja nawet jej nie tknęłam , alee :) Zjadłam pyszną surówkę i frytki :P No i to by było na tyle :)  Już sobota się kończy, jutro czas na naukę :( Ale trzeba myśleć pozytywnie :P





Buziaki ;***

3 komentarze: