wtorek, 10 września 2013

5 pytań o szkole :)

Hej Kochani :) Ja jeszcze cały czas  męczę się z chorobą , mam nadzieję, że jutro wyjdę do ludzi, ponieważ takie leżenie w łóżku jest bardzo przygnębiające :(  To już 6 dzień bez spacerów z moim psiakiem :( Już tyle czasu spędziłam w domu, że potrafię śmiać się jak głupek z byle czego :))  Zaraz muszę iść lecieć przepisać zeszyty :)


Do szkoły  spodnie,spódnice czy sukienki ?
Zdecydowanie spodnie :)



Plecak, torebka czy tornister ?
Plecak, a gdy mam mało lekcji torebka :)


 
 
Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
NIE!!!! :)

Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole ?
Nie ćwiczę, z powodów zdrowotnych :)


Matematyka, czy fizyka ?
 
 
Matematka:)



Wy jak się czujecie ?:))
Buziaki;**


 

1 komentarz:

  1. Mnie trochę męczy katar, mam nadzieję że nie rozchoruję się na dobre!
    Ciekawy pomysł na post!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń