środa, 25 września 2013

Co przez te kilka dni ?:)

Dzień Dobry Kochani :) Dziś środa, więc pojawia się post :) Powiem Wam szczerze , że nie mam konkretnego pomysłu na niego, ale po prostu opiszę wszystko co się wydarzyło u mnie przez te kilka dni :P Ostatni raz pisałam do Was w sobotę :( A więc zaczynamy :)  Niedziela minęła bardzo przyjemnie i równie szybko . Miałam wrażenie , że wstałam i od razu musiałam kłaść się spać :) Lecz z drugiej strony pamiętam ją bardzo dobrze , ponieważ około godziny 21 dowiedziałam się  o śmierci mojego wujka :( Straszne :( Właśnie dzisiaj moja mama pojechała na pogrzeb. W poniedziałek do szkoły miałam na 10 :)) JAKOŚ to zleciało :) Wczoraj razem z moją przyjaciółką piekłyśmy ciasteczka z wróżbą, a tak dokładniej z napisem : " Głosuj na 3 B:) " , ponieważ u nas w szkole organizowane są teraz wybory szkolne :) Miałyśmy ich upiec 60 , a wyszło około 180 z jednej porcji :) ( a niby powinno 30 ) :D Dzisiaj środa , ledwo co wstałam , jestem cholernie zmęczona ,alee :) Jest gitt :P Mam nadzieję, że się nie zanudziliście :)

 
Takie zdjęcia nocą :)) ( Robione przez mojego fotografa ) :P
Buziaki ;** 

1 komentarz:

  1. Zrób posta o swoich pasjach ;)
    Jeśli możesz, to wpadnij ;)
    http://beliebersforjuju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń