czwartek, 19 września 2013

Antytalent :))

Hej Kochani :) Kilka dni mnie znowu nie było ,ale  naprawdę nie miałam kiedy :( Dzisiaj do szkoły miałam na 10 :) Także było ok :P  Po raz kolejny na Zajęciach artystycznych wyszedł na jaw mój antytalent do rysowania :) Jutro już piątek !!! :) Piątuunio ;** Jutro przyjeżdża do mnie wujek z jego dziewczyną :) Już się nie mogę doczekać , aż ją poznam :) Wczoraj na wf byłyśmy na 300 schodkach, a z racji tego, że ja nie mogę ćwiczyć,  startowałam  dziewczyny :)) Oczywiście musiałam sobie zrobić chociaż jedno zdjęcie :)) Wczoraj również byłam na mszy o 19 i przez całą godzinę ziewałam :)


Buziaki ;***

2 komentarze:

  1. super
    obserwuję liczę na rewanż

    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam na 10, ale to może i lepiej bo żadne gimbusy nie jeżdżą o tej porze....
    Zapraszam na lubiebereety.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń