niedziela, 5 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne ? Czemu NIE !! :D

Hej Kochani :) Dzisiaj przychodzę do Was z moimi postanowieniami noworocznymi. Może dla was zdziwieniem będzie, że nie przeczytacie tutaj postanowień typu : schudnę, wezmę się bardziej do nauki, wyrzeźbię mięśnie brzucha itd. ,a to dlatego , że ja po prostu w takie postanowienia nie wierzę. Sądzę , iż tego typu plany trzeba wykonać ze świadomością i porządnym zastanowieniem się jak to zrobić , a nie ulegać presji Nowego Roku.

Moje postanowienia :

1. Nie będę się przejmować komentarzami osób, którym na mnie nie zależy.
2. Poprawna optymistka ! :) Każdy dzień to szczęście , które trzeba wykorzystać z uśmiechem na ustach :D
3. Bardziej docenię to co mam ,ludzi którzy mnie otaczają.
4. Będę więcej MARZYĆ :)
5. Koniec z patrzeniem w przeszłość, trzeba żyć tym co jest teraz.

 
A Wy macie jakieś postanowienia na ten rok ?
Buziaki ;**

5 komentarzy:

  1. hej. Ciekawie piszesz. :) Ja dopiero zaczynam. :) Moje postanowiedznie noworoczne? Być grzeczną dziewczynką i do kwietnia mieć płaski brzuch. :D
    Liczę, że mnie odwiedzisz i może podzielisz się swoją opinią, może jakąś poradą dotyczącą blogowania? :) Pozdrawiam serdecznie!
    www.ajnidju.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia! :)
    Powodzenia w realizacji.
    Moje to lepsza nauka, oszczędzanie, ogólnie lepsze życie!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. Naprawdę ładne zdj. i ładnie napisałaś tego Posta.
    Obser za obser?
    Zacznij pierwsza, a ja naprawdę sie odwdzięczę.
    Zapraszam Każdego kto chce zdobyć kilka obserwacji więcej.
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz, podoba mi się tutaj. Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację, to zacznij! (na pewno się odwdzięczę)
    http://www.wszystkoomni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń