niedziela, 19 stycznia 2014

87 post ;*

Dzień Dobry Kochani :) Dzisiejszy post jest moim 87 !! :) Sama nie wierze , że aż tyle się tego zebrało :) Z całego serducha pragnę Wam gorąco podziękować, że nadal jesteście ze mną . Jestem w ogromnym szoku, że chcecie czytać moje wypociny, a mało to również  komentujecie. Niesamowite ;* 
A teraz krótka opiszę wam historię z moim blogowaniem :)
    W pewien cudowny dzień usłyszałam o blogu Honey w telewizji. Kompletnie nie rozumiałam sensu tego całego blogowania, do czasu... Od tego właśnie dnia wpadłam w wir blogerek , vlogerek i bardzo mi się to podobało :) Na założenie mojego bloga zdecydowałam się nieco później, gdyż bałam się hejtów.  Gdy już go założyłam byłam tak podekscytowana, że co około 5 minut sprawdzałam ile osób przeczytało,  czy może ktoś skomentował. Teraz pisząc ten post nie mogę przestać się śmiać :) Wspomnienia <3 A dalej to już poszło :) W tej chwili nie mogę wyobrazić sobie życia bez bloga . Moje życie = BLOG <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz