czwartek, 9 stycznia 2014

BEST FRIEND ;*





Hej Kochani :) Dzisiaj opisze Wam moją przyjaźń, z bardzo zwariowaną osóbką , dzięki której  dzień w dzień na mojej twarzy pojawia się uśmiech :) Choćby nie wiem co ona zawsze potrafi mnie pocieszyć. Wiem, że mogę do niej zadzwonić o każdej porze dnia i  nocy  :) Pierwszy raz spotkałyśmy się w przedszkolu , lecz po tych kilku latach zupełnie o sobie zapomniałyśmy . Następnym razem spotkałyśmy się pierwszego dnia gimnazjum. Kompletnie jej nie poznałam :) Na początku pierwszej klasy nie wierzyłam , że kiedyś będziemy " BEST FRIENDS FOREVER" , a tu proszę ... W tej chwili nie wyobrażam sobie dnia bez rozmowy z nią. Potrafimy gadać ze sobą cały dzień , a i tak wieczorem rozmawiamy przez telefon około godzinkę  :)
A Wy macie swoją najlepszą przyjaciółkę, lub przyjaciela ? :)
Buziaki ;**<3

2 komentarze:

  1. Świetny post, ładne zdjęcia, śliczna dziewczyna, czyli wszystko czego chcemy ! <3
    Wpadniesz do mnie ? http://wiskawiska.blogspot.com/
    Miałam długą przerwę i powracam do pisania :)
    Jestem początkująca dlatego mam nadzieję, że mnie wesprzesz ;3
    Ja już obserwuję i życzę, abyście dalej przyjaźniły się tak jak do tej pory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przyjaciółke <33
    10vee.blogspot.com -jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń