czwartek, 2 stycznia 2014

Anti Boyfriend Tag :)

Hej Kochani:)  Dzisiaj mam dla Was Anti Boyfriend Tag , którym zainspirowałam się po obejrzeniu filmiku  littleblueberrysmile . A więc zaczynamy !! :D

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaków?
Najważniejsza cechą  jest na pewno szczerość :)
2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
Nie nawidzę, gdy chłopak popisuję się przed dziewczyną , myśle , że jest taki super,a tak naprawdę robi z siebie błazna .
3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Ogólnie rzecz biorąc TWARZ, a przede wszystkim oczy, kocham niebieskie oczęta :*
4. Opisz wymarzoną randkę.
Długi spacer, gdzie nikt , by nam nie przeszkadzał , moglibyśmy o wszystkim porozmawiać. Później udalibyśmy się do jakiejś uroczej kawiarenki  na gorącą czekoladę <3
5. Kim byłby twój sławny chłopak?
Moim sławnym chłopakiem byłby Douglas Booth , czyli Kyle z filmu "LOL" , kocham jego kości policzkowe <3
6. Przez co zakończyłabyś związek?
Na pewno przez zdradę . Wolałabym , żeby chłopak ze mną zerwał , niż zdradzał mnie z inną dziewczyną  .
 7. Co chciałabyś żeby chłopak robił w związku?
Był SOBĄ i tylko SOBĄ :) Tak niewiele, a tak wiele :* Aby nie popisywał się przy mnie przed kolegami :)
8. Jakiego koloru lubisz oczy i włosy?
Oczy - niebieskie <3 , bądź brązowe. Włosy - blond <3 , lub brunet ;*
9. Kupuje ci prezent. Co to jest?
Misiak z napisem : KOCHAM CIE <3 , lub naszyjnik z literką jego imienia :)
10. Ulubiony typ chłopaka.
Blondyn, lub brunet ,wyższy ode mnie, wysportowany, ale nie taki Pudzian :D

Moim Drodzy  i to by było na tyle :) Mam nadzieję , że troszkę was to zainteresowało .
Kocham Was <3

3 komentarze:

  1. Twój blog jest naprawdę supppppper Zapraszam na mój:http://livka-liv.blogspot.com/ (jeśli możesz to zostaw jakiś komentarz po sobie) :) Ps: Jesteś super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































      Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































      Usuń
  2. Je tez kocham niebieskookich blondynów <3 Zapraszam do siebie i-love-marzenia.blogspot.com (jeśli chcesz możesz napisać komentarz). Zainspirowałaś mnie do tego tagu ;) Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń