sobota, 12 października 2013

Wycieczka :P


Dzień Dobry Kochani :)) Już nie mogłam wytrzymać do jutra i musiałam do Was napisać ;* Wczoraj wróciłam z wycieczki, byłam cholernie zmęczona i baaardzo głodna. Wtrąbiłam dwa naleśniki: jeden z Nutellą , a drugi z Danio, opowiedziałam troszkę mamie o wycieczce i położyłam się dosłownie na chwilkę z zamiarem oglądania telewizji :D Nie spodziewałam się , że zasnę :P Spałam przez 2 godziny , potem przebudziłam się na chwilkę , ubrałam się w piżamkę , obejrzałam jeden odcinek Rodzinki.pl i znowu poszłam spać :) Musiałam odespać nieprzespaną noc :)) Przez te dwa dni zrobiliśmy około 38 km !! :P I daliśmy radę :P Dzisiaj wstałam i myślałam, że znowu prześpię cały dzień, lecz przyjechali do mnie mój pradziadek , wujek i ciocia , także musiałam się jakoś ogarnąć i normalnie funkcjonować :) Byliśmy na obiedzie w Czechach , zamówiłam sobie obiad, z czego zjadłam  3 knedle , ale były pyszne <3 Potem byliśmy w Pokrzywnej i wróciliśmy do domu :) Jestem głodna, więc zaraz lecę zjeść jakąś kolację ( może chleb z nutellą ? ) :))  Na zdjęciach możecie zobaczyć piękne , jesienne widoki oraz drzewo majtkowe :))






Buziaki ;**
 

2 komentarze:

  1. Fajnie musiało być^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie - lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, tylko szkoda, że takie malutkie :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń