niedziela, 6 października 2013

Przepraszam !! ;**

Dzień Dobry Kochani :) Bardzo Was przepraszam , że nie napisałam nic w środę, ale ze względu na kolejne przeziębienie  nie dałam rady. Nawet nie potrafiłam o własnych siłach wyjść z łóżka, a gdy już to zrobiłam to strasznie kręciło mi się w głowie :( Okropieństwo:((  Także wszystkich chorującym życzę dużo, dużo zdrówka :) Wczoraj już było lepiej i ze względu na to , że byłam sama postanowiłam zrobić sobie naleśniki :)) Oczywiście musiałam wszystko sfotografować , bo jakże by inaczej :D Przede mną ogrom nauki, ale damy radę :) Mam już dość leżenia w łóżku, aż mi się od niego nie dobrze robi :P







 
Buziaki ;**

3 komentarze:

  1. zdrówka życzę :)

    jeżeli chcesz to skomentuj lub zaobserwuj a postaram się odwdzięczyć : http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w szkole teraz mam mnóstwo nauki ;x Byle do świąt ! <3
    Zjadłabym naleśnika, hmmm, ciekawe czemu hah ;D

    Obserwuję, zapraszam do siebie - zaobserwujesz ? skomentujesz ?
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa mniam ! ;)
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń