czwartek, 28 lutego 2013

Niko:-)

Hej kochani:-) ostatnio byłam z moją mamą i psem w sklepie , kupiliśmy co miałyśmy kupić i wrocilysmy do domu ;:-P Następnego dnia , gdy pojechaliśmy z mamą do lekarza mój pies został sam w domu . Miałyśmy podejrzenia , że będzie chciał uciec i za nami pobiec , ale po chwili się uspokoilysmy :-P: Po wizycie u lekarza musieliśmy zrobić zakupy i pojechałyśmy do tego samego sklepu co poprzednio :-) Po wejściu do sklepu zobaczyłam, że w środku stoi jakaś pani z identycznym psem , co mój.Podeszłam do niego zawołałam Niiko i zrozumiałam , że to jest mój pies. Do teraz wszyscy nie możemy w to uwierzyć :-) Od tego zdarzenia Niko bardzo się zmienił, polubił swoją budę i nawet tak nie niszczy ;] Psy są naprawdę niesamowite :-) A wy macie jakieś ciekawe historie związane z waszymi zwierzakami .?.:-D Jak tak to śmiało piszcie ;-) Buziaki :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz